De când Facebook dă cu virgulă?

1

Sunt genul de om care are mereu cuvintele cu el și nu se ascunde sub pătură atunci când are de dat o replică. Chiar și așa există situații în care îmi vine să țip WTF! Așadar WTF Facebook:

hey baby i saw your facebook profile (youre cute!) id love to chat with you on yahoo messenger my screename there is urdirtybabe181 addme to chat i’m online now :)

Emily

Am eu față de spam-uri gratuite? Crezi că mă gâdili la corazon și voi sta cu orele logată că ai avut gentilitatea să mă spamezi cu un mesaj ridicol? Având în vedere că singura notificare pe care încă o mai primesc de la voi e cu zilele de naștere cred că cel mai bine e să o anulez și pe aia. Doar așa, un fleac mic, e încă un mail pe care îl șterg fără să îl deschid.

Nah că ți-am zis-o, happy! PS.: spamul o să îl păstrez, Just for Laugh!

Sursa foto: arhiva personală.

Leave a Reply

